March 11, 2009

BoRinG....

aRRGH.......boring nya,masuk hri nih dh 3 hri bos aku xda.xmsuk opis.actually dia g meeting kt seremban.tu lah org kata bile dekt mcm tkot ja bila jauh rindu2 pulak hahahahaha.itu pengetahuan korang smua bos aku tuh pompuan tau so jgn ada slah faham kat sni k.aku introduce sikit la dia bos kesayangan aku tuh nama dia Faridah binti mohammed.lahir sme thun ngan negara kita merdeka tau.jawatan dia kat sini? dia lah big bos kt tmpat aku nih, wlaupon digelar sbg Pengarah Institut Penilaian Negara (JUSA tau) tp dia ni bos yg paling2 ok lah....
slama aku dok kerja kt sni lum pernah la kne mrh lg tau.dia la yg byk bg tunjuk ajar kt aku dsni.kenkadang aku rse mcm dia lak pengganti mak sementara mak aku yg kt perlis tuh....tme ofis je la...hehehehehe...dia ni bergaul xkira pangkat tau,smua org dia leh msok.pendek kata dia lah bos yg pling sporting kat sni.and yg penting aku mmg respect la dia.ada cara terdendiri tuk atasi smua problm..tu jer lah aku crita.ade mse aku smbung lg k...bye2...

1 comment:

pucukpaku07 said...

salam farhanis..
wah lama tak nampak..tup tup dah kawen..dah beranak pinak pun heheh..syukur ler...
nak kulit yer..
meh datang poly ahhahah...sekilo rm2 jer hahahah
kejer elok2 yer..