March 10, 2009

juMpa KeMbaLi......

hai smua....

rsanya dah lma aku x bukak blog aku ni...hehehehe....sori la kenkawan,bukan aper sejak akhir2 nih bz cikit ar...nk bukak internet pon kenkadang x smpat tau.ha....kali ni aku nk kongsi mcm2 ngan korang smua tau....last week aku balik kg untuk amek afiy kembali pd kmi.nk dijdikn crita 2mgu lepas bby aku tuh sakit.....demam la,selsema n yg paling kesiannya dia sakit mata...cian aku tgok keadaan dia tme tuh.tpi dia xbyk rgam tau wlaupon skit,tetap maintain n cool.cayalah lu bro...nk dipendekkan cerita,tok dia pon terbng lah naik flight untuk menjengok dia n lantas amek dia tuk bwa blik ke kg....so,jdlah kmi sperti pasangan kekasih blik...hikhikhikhik.tpi tuk tempoh sminggu sja lah.n last week kami pon blik la amek dia,rindu tk terkata la...dia pon dh siht dh tme tuh...nak tgok gmbar dier?


Tunjuk gigi cikit afiy........comel tak gigi afiy ni...bru tumbuh tau,bru 2 mgu.
wah....nie bru btol2 pic afiy,control macho cikit afiy.biar awek2 kt luar tuh tergoda hehehe.....

No comments: