January 11, 2010

STRESS A.K.A. TENSEN

stressnyer aku keje hari nih...geram tollah dah 2x dh kene sembur ngan my bos.bila dia msuk bilik meting tekanan aku hilang ler cikit2.nih pon curik2 tulis kt blog nih masa dia g meting. ntah ler ape tk kene ngan angin dia hari nih,masuk keje awal pagi tadi pon memg dah sah2 nampk moody.Then salah teknikal camner ntah diaorg yg arrange metg lak wat hal...hal ape?xpayh ar korang tau.tapi yg kene sembur direct sape? AKU ler....benci nyer jadi PA..Kadang2 tertanya2 gak nape aku kene jage big bos sedangkan ade yg lagi layak tuk jge dia, aku nih PA cabuk jer xsetaraf nak jage bos pangkat JUSA nih.letih ler aku melayan karenah dia.STRESS giler baban nih....otak pon dh jadi tingtong dah nih....help2...........

No comments:

Recent Posts