December 12, 2011

BABY EIMAN NUR HAFIZ BIN ABDULLAH

Seperti Entry lepas yang mama anis janjikan,Kisah sedih ini mama ambil dari sumber Blog AAUDB sendiri.

EIMAN NUR HAFIZ BIN ABDULLAH

dia lahir dalam keadaan sihat walafiat, baby yg comel & sempurna, namun sikap tamak siibu kandung membawa padah pada Eiman, hanya kerana duit ibu Eiman sngap memberikan anak dia pada orang lain dengan bantuan seorang nurse disebuah hospital yang namanye terpaksa dirahsiakan, sehingga kan keluarga angkat yang sepatutnya menjaga Eiman menangis merintih bila mana Eiman dilarikan, namun kami nekad mengambil tindakan untuk selamatkan Eiman, hasil bantuan polis & peguam, Eiman Berjaya dikesan & smua yang terlibat dihadapkan kemuka pengadilan….
Namun Eiman terpaksa dijaga oleh sebuah pusat sebagai bukti kes (nama pusat juga terpksa dirahsiakan), Allah maha adil nurse dijatohkan hukuman penjara, ibu kandung & BF dia dipenjarakan, keluarga yg merampas Eiman dikenakan denda, kisah tidak hbis disana kerana perbicaraan masih diteruskan….

Pada hari perbicaraan seterusnya peguam yg mewakili kuaga angkat Eiman merasa tidak senang hati bila Eiman menagis namun tidak mengeluarkan suara…dia mengambil keputusan untuk menghntar Eiman untuk di check up, lalu peguam menghantar Eiman ke Prescot, hasil rawatan mngesahkan organ2 dalam Eiman rosak, termasuk paru2 & jantongnya punca dari jatoh dalam lingkongan 3 hari & badan Eiman lebam2….Ya Allah ape dosa anak kami….

Kerana inginkan kebenaran hasilnye selama 3 hari Eiman berada dibawah jagaan pusat perlindungan tersebut kami xkan lepaskan kecuaian ini, Eiman jadi mangsa….Eiman kini bertarung nyawa namun mampukan dia??? kering sudah air mata mama-mama mu di AAUDB duhai anak mengenangkan nasib mu….apa pan mama semua berdoa moga dirimu kuat duhai anak….kamu tidak berdosa…apa pn jika Allah menjanjikan syurga tu ttp milikmu kami mama-mama di AAUDB redha…pergilah duhai anak ku…jika itu janji Allah pada mu….

Sehingga kini kes perbicaraan Eiman masih lagi bertruskan kami akan bela nasib Eiman hadapkan ke muka pengadilan sikap cuai & tidak bertanggunhjawab pusat tu menjaga Eiman sikecil yang tidak berdosa ini….moga ini dijadikan pengajaran oleh smua pihak suatu hari nti….

Bonda-bonda sekalian marilah sama² kita berdoa untuk permata hati kami EIMAN NUR HAFIZ BIN ABDULLAH semoga segalanya adalah terbaik untuk EIMAN NUR HAFIZ BIN ABDULLAH….

UPDATED TERKINI:
The latest eiman..stabil c0ndtn.. Pekerja jkm kna gntung shingga keadaan eiman pulih, eiman kni dtempt bwh jgaan sultanah baiyah kedah
.

KLIK SINI UNTUK MEMBANTU
source:
http://aaudb.blogspot.com/

3 comments:

Liana said...

sedihhhnya....
kesian baby eiman

mama-anis said...

kesian kan.....sedih ngan baby2 cam nih tmbah2 yang disakiti...

sumaiyah mokhtar said...

subahanallah, seorg bayi yang takde dosa ape pun, sedihnyeee tgok :(